5 клас

27. 10. 21  Закріплення знань із теми "Фольклор"
-------------------------------------------------------------------------
25. 10. 21                Пароніми 
                             

Групи слів

Однакові

Різні

Приклади

Синоніми

за значенням

за звучанням і написанням

дружити – товаришувати

Омоніми

за звучанням і написанням

за значенням

коса – коса

Антоніми

_______

протилежне значення

друг – ворог

Пароніми

близькі за звучанням

за значенням і написанням

адресат – адресант

 
Практичне завдання
🔻
-------------------------------------------------------------------------
Складне речення
Спишіть речення, підкресліть граматичні основи (підмет і присудок), розставте розділові знаки, укажіть, зі скількох частин складається речення, з'ясуйте, який між ними зв'язок.
1. Я тихо спостерігаю як білочка ховає горішки в дупло.
2. Зелена трава горить зеленим вогнем а на її довгих листочках сяє чиста роса.
3. По обрію неба сірими баранцями побігли волохаті хмаринки над озером зашелестів очерет.
4. Ніч минула швидко і настав сірий туманний ранок.
5. Пов'яли пишні квіти затих осінній сад туманом ліг на віти холодний листопад.  
-------------------------------------------------------------------------
 
Спишіть речення, розставте розділові знаки при прямій мові.
Чи не час нам у дорогу спитав тато. Син сказав Я/я вже вивчив уроки. Нема України без верби і калини кажуть у народі. У сестриці брат питає К/куди хмарка відлітає? Яке красиве небо вигукнула дівчинка. Мама попросила Оксану П/полий квіти. Завдання буде виконано запевнив учень. Діти радісно вигукують В/весна! Звірі зраділи Т/так ти будеш нашим царем? Як це йому вдалося нас одурити питали один в одного звірі. Цього року, мабуть, буде урожай каже Василь.   

-------------------------------------------------------------------------

23. 04. 21 Практичне завдання з теми "Вставні слова"

Вставте в речення на місці крапок вставні слова з довідки та розставте коми.

деяких видів тварин залишилося мало.

буде віхола.

сідайте на вільний стілець.

Не можна людині помолодшати.

вам зустрічалась нині синя райдуга у долині?

Зміст цього поняття треба уточнити.

Усі шкільні предмети … важливі.

ДОВІДКА: на мою думку, кажуть, на жаль, будь ласка, може, без сумніву, можливо

--------------------------------------------------------------------------

контрольна робота 

--------------------------------------------------------------------------

19. 04. 21 Максим Рильський

--------------------------------------------------------------------------

Спишіть речення. У першому реченні знайдіть звертання, укажіть яке воно (поширене чи непоширене), розставте розділові знаки. У другому реченні знайдіть вставне слово, укажіть його групу, розставте розділові знаки.

1. Україно Ти для мене диво. Кожна наукова теза безперечно вимагає доказів.

2. Ой ти пташко жовтобока не клади гнізда високо! Будь ласка принесіть мені вашу фірмову страву.

3. Пусти мене мій батеньку на гори. Може моя віра у вільну Україну надихне людей на переможну битву.

4. Понеси мене на крилах радосте моя. Мабуть сонце принесе з собою і радість.

5. Зігрій тепле сонечко  нашу землю.  На диво птахи ще не відлітали у вирій.

6. Зоре моя вечірняя зійди над горою. У кімнаті здається нікого не було.

7. Брати мої пам’ятайте нашу історію. І от нарешті засиніли Дніпропетровщини лани.

8. Дозволь нам матусю піти погуляти. По-перше я поїду сьогодні в село.

9. Дай мені сили природо! Сад напевно буде гарно цвісти.

10. Люблю тебе мій краю росяний. Справжній друг по-перше завжди вислухає.

11. Вийди вийди сонечку на дідове полечко. Звісно чумаки завжди рушають до схід сонця.

12. Я люблю тебе осене! Іван Франко як відомо знав чотирнадцять європейських мов.

13. Ой не ходи Грицю та й на вечорниці. Може у вас знайдеться цікава книжка?

14. Запалай мій вогнику крилатий полум’ям привітним і незламним. Будь ласка сідайте на вільний стілець.

15. До тебе мій дорогий друже приходять усе нові та нові книжки. Отже сполучники поділяємо на сурядні й підрядні.

16. Пані Оксано де ваші ключі? Ластівки низько літають мабуть на дощ.

17. За правду браття єднаймось щиро! На щастя усім мешканцям будинку вдалося врятуватися.

18. Де ти в світі погибаєш сину мій єдиний? У новорічну ніч як правило не сплять.

19. Микито знов мою пораду ти забув і судиш про князів. Я на жаль ніколи не був у тайзі.

20. Скажи мені мій братику де тебе шукати треба? Таким чином результати нашого дослідження були найбільш достовірними.

21. Як тебе не любити Києве мій? Зміст цього поняття на мою думку треба уточнити.             --------------------------------------------------------------------------

13. 04. 21 Вставні слова. Розділові знаки при вставних словах

Спишіть речення, розставте розділові знаки, укажіть групу вставних слів.

На жаль сьогодні сім’я втратила ці чудові традиції. Отже берегинею мови була сім’я. Ти мабуть у світі нічого не боїшся. Я його зустрічав вже не раз і не два безперечно. Будь ласка будь мужнім і сильним. На мою думку він не встигне прибігти до школи до дзвоника. Ніжність наприклад математично описати не можна. Весна в цьому році кажуть буде пізня і холодна. Усі шкільні предмети без сумніву важливі. На диво їй вдалося побороти страх.  
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
09. 04. 21 Звертання. Розділові знаки при звертанні
-------------------------------------------------------------------------
05. 04. 21 Євген Гуцало
                 "Лось"
-------------------------------------------------------------------------
 Завдання 1. Спишіть речення, розставте розділові знаки, підкресліть ОЧР, намалюйте схему.
1. Сонечко світило яскраво але не гріло. 2. Світ мені усміхається тепло радісно весело яскраво. 3. У лісі ростуть дуби вільхи і сосни. 4. Квіти і дерева мурашки і птахи беззахисні перед тобою. 5. Усі ми потребуємо і віри і надії і любові. 6. Осінь фарбує листя клена в червоні жовті коричневі і помаранчеві барви. 7. У похід вирушили учні початкової школи та старшокласники.  
Презентація "Узагальнювальні слова при однорідних членах речення". 5 клас 
-------------------------------------------------------------------------
29. 03. 21 Павло Тичина (1891-1967)
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
15. 03. 21 Тарас Григорович Шевченко
                       (1814-1861)
"За сонцем хмаронька пливе..."
Жанр: ліричний вірш
Вид лірики: пейзажна
Тема: змалювання вечірньої пори та очікування нового дня.
Ідея: туга за рідним краєм, його чарівною природою. 
"Садок вишневий коло хати..."
Жанр: ліричний вірш
Вид лірики: пейзажна
Тема: показ гармонії краси української природи і щасливого родинного життя працьовитих селян.
Ідея: уславлення людини праці, чарівності природи рідного краю.     
-------------------------------------------------------------------------
12. 03. 21 Обставина
Спишіть речення, підкресліть головні члени та обставини.
Стоять спокійно дерева безлисті. За лісом широкі поля поволі й лагідно спускалися вниз. Зранку почався рясний дощ. Спросоння він голосно закричав. Справа і зліва стояли озера й озерця. До самого ранку горів у нас вогонь. Сюди щороку приїжджають десятки тисяч туристів. Нас радісно зустріли в новому місті. Опівночі айстри в саду розцвіли. На площу вискочив осідланий кінь без вершника. З прогулянки діти повернулися пізно. 
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
02. 03. 21 Другорядні члени речення
                         Додаток
Другорядні члени речення. Додаток. означення, обставина Пригадаємо! Головні  та другорядні члени речення Головні члени речення: підмет та присудок  Другорядні члени речення : додаток, означення, обставина Проблемне питання  Для чого ... 
Спишіть речення, підкресліть головні члени та додаток.
Верба мені подарувала ніжність. Вітер колише трави шовкові. Казки завжди закінчуються перемогою добра над злом. Люди піднімають коміри, захищаються від колючого вітру. Сьогодні ввечері я поїду до бабусі. Ми побудували фортецю з піску. Тато купив молодшій доньці красиву ляльку. Повіяли теплі вітри і принесли на своїх крилах веселі пісні. Добрий пастух своє стадо не покине. Олесь притулився вухом до стовбура.  
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
Види речень за метою висловлення. Окличні речення
Картинки по запросу "речення за метою висловлювання 5 клас" 
-------------------------------------------------------------------------
22. 02. 21 Зірка Мензатюк "Таємниця козацької шаблі"
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
15. 02. 21 Олександр Олесь "Микита Кожум'яка"
Картинки по запросу "драматичний твір це" 
"Микита Кожум'яка"
Тема твору:  зображення боротьби та перемоги Микити Кожум'яки (добра)  над  Змієм (злом). 
Ідея твору: уславлення перемоги добра над злом, патріотизму народних героїв, мужності простого народу в боротьбі за справедливість.
Жанр твору: драма-казка.
 
 ------------------------------------------------------------------------
08. 02. 21 Олександр Олесь (Олександр Кандиба)
                                (1878-1944)
                 "Заспів", "Ярослав Мудрий"
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
02. 02. 21 Правила вживання апострофа
Це наймолодший знак нашого письма. З’явився в українській граматиці для позначення роздільної вимови. Назва знака взята з давньогрецької мови, що означає: кривий, зігнутий, повернутий. апостроф 
відео     

Самостійна робота

І ВАРІАНТ: духм..яно, без..язикий, п..ятий, р..юмсати, зів..ялий, від..ємний, тьм..яний, арф..яр, трьох..ярусний, цв..ях, розв..язати, кров..ю
ІІ ВАРІАНТ: дерев..яний, р..ядок, риб..ячий, уп..ятьох, різьб..яр, різдв..яний, черв..як, дит..ясла, об..їзний, св..ято, розм..якшити, любов..ю   
-------------------------------------------------------------------------
01. 02. 21 "Повість минулих літ".
                Літописні оповіді
------------------------------------------------------------------------
26. 01. 21 Правила вживання знака м'якшення
Куз…ня, (на) яблун…ці, (в) хатин…ці, велетен…ський, біл…ший, мен…ший, Об…, чотир…ма, ател…є, чотир…ох, ірпін…ський, урал…ський, кубан…ський, дон…чин, промін…чик, цвірін…чання, різ…кий, низ…кий, Іркутс…к, Хар…ків, порт…єра, кур…єр, різ…бяр, дз…вякати, повір…те, оглянис…Ключ. Випиши підряд лише ті слова, у яких на місці крапок треба вставити знак м’якшення. У перших буквах цих слів приховано важливу інформацію 
Самостійна робота
І ВАРІАНТ: дібровон..ці, камін..чик, лікар.., волин..с..кий, куз..ня, пот..мяніти, дон..чин, рибал..чин, тан..цювати, чотир..ма, хлібопіч.., виховател..ці
ІІ ВАРІАНТ: тон..ший, нен..чин, різ..бяр, Хар..ків, ніч.., скрин..ці, лял..ці, с..вято, велетен..с..кий, Натал..чин, брин..чить, хатин..ці 
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
Завдання 1.
Змініть подані слова так, щоб відбулося чергування голосних звуків.
І ВАРІАНТ
молодість, воля, пекти, зберігати, осінь, перемогти, Чернігів
ІІ ВАРІАНТ
стіл, мести, витерти, дзвін, гонити, поріг, Харків 

Завдання 2.

Змініть подані слова так, щоб відбулося чергування приголосних звуків.
І ВАРІАНТ
зберігати, горох, сидіти, підлога, носити, вік
ІІ ВАРІАНТ
бігти, муха, косити, рік, дорога, їздити   
-------------------------------------------------------------------------
25. 01. 21                      Леонід Глібов (1827-1893)
український поет і байкар
"Хто розмовляє?"
Жанр: загадка-акровірш.
Тема: розмова осоки з сорокою про славу та пошану.
Ідея: засудження хвалькуватості, прагнення до незаслуженої слави.
Мета: славу і пошану треба заслужити.
"Що за птиця?"
Жанр: загадка-акровірш.
Тема: зображення легкого життя мухи.
Ідея: засудження лінощів, надоїдливості.
Мета: не треба бути мухою: гарно жити за рахунок іншого. 
"Хто сестра і брат?"
Жанр: загадка-акровірш.
Тема: розмова гречки з просом про свою значимість.
Ідея: засудження хвалькуватості, заклик приносити користь та хвалити добрі вчинки інших.
Мета: бачити добрі вчинки інших людей та не забувати хвалити за них.
"Хто вона?"
Жанр: загадка-акровірш.
Тема: розповідь про ластівку – пташку весни.
Ідея: заклик надіятися на краще.
Мета: у житті нема нічого постійного, прагнути до нового.
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
04. 12. 20 Спрощення в групах приголосних (самостійна робота)
І ВАРІАНТ: шелест - безшелес...но, шість - шіс...надцять, заздрість - заздріс...ний, злість - зліс...ний, перехрестя - перехрес...ний, баласт - балас...ний, область - облас...ний, честь - чес...ний, проїзд - проїз...ний, кістка - кіс...лявий, піст - піс...ний, контраст - контрас...ний, хвастатися - хвас...ливий
ІІ ВАРІАНТ: користь - корис...но, зап'ястя - зап'яс...ний, вість - віс...ник, якість - якіс...ний, захист - захис...ний, аванпост - аванпос...ний, швидкість - швидкіс...ний, цілість - ціліс...ний, шість - шіс...надцять, тиждень - тиж...невий, форпост - форпос...ний, пристрасть - пристрас...ний  
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
Самостійна робота
Вставте пропущені літери Е або И
І ВАРІАНТ: р..клама, ап..льсин, п..ріг, справ..дливість, шел..стіти, дал..чінь, зат..кти, м..нулий, виб..рати, вос..ни, в..сло, ст..лити.
ІІ ВАРІАНТ: б..нзин, з..рнина, к..шеня, пол..чу, пш..ниця, вит..рати, м..лодія, л..вада, тр..вога, ш..рокими, скр..піти, в..лосипед.  
-------------------------------------------------------------------------
 
Прислів'я та приказки
Прислів'я та приказки, як і загадки, належать до найменших жанрів усної народної творчості.
Прислів'я - це довершений за змістом вислів про риси та вчинки людей з повчальним характером.
Приказка - це образний вислів, що влучно характеризує людину, але, на відміну від прислів'я, висловлює думку неповно.
ПОРІВНЯЙ: Береженого Бог береже.⏩приказка
          Береженого Бог береже, а козака шабля стереже.⏩прислів'я
АБО: Які батьки, така й дитина (прислів'я)
     Як собаці п'ята нога (приказка)
Як і загадки, їх поділяють на групи за змістом: дружба, сусідство, дозвілля, згода і сварки, майнові й грошові відносини, правда й неправда, бідні та багаті, рідний край, вірування, природа, господарська діяльність людини.
 
Установи відповідність:
ПРИКАЗКА                            СИНОНІМ
1. Вилами по воді писано.        а) несміливий
2. Сидить як засватаний.         б) щасливий
3. Де Макар телят пасе.          в) невідомо
4. Коса найшла на камінь.        г) посваритися
                                 д) далеко
Утвори прислів'я
бідою, тебе, не, бо, твоя, тішся, мине, не, людською.
утроє, земля, хто, віддає, тому, землі, дає.
наберешся, свій, у, загубиш, хорошій, поганій, у, компанії, і, розуму.   
-------------------------------------------------------------------------
24. 11. 20 Наголос (самостійна робота)
І ВАРІАНТ - вигадка, легкий, чарівний, олень, живопис, разом, одинадцять, загадка, спина, черговий.
ІІ ВАРІАНТ - випадок, новий, обруч, зручний, дочка, колесо, тонкий, косий, вимова, чотирнадцять.   
-------------------------------------------------------------------------
24. 11. 20  Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник
-------------------------------------------------------------------------
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
-------------------------------------------------------------------------
23. 11. 20 Галина Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"
Жанр твору: повість-казка
Тема: пригоди дівчинки Алі, яка через свої недороблені справи до кінця потрапляє у чарівну країну Недоладію 
Ідея: уславлення працьовитості та старанності, дружби, взаємодопомоги; засудження лінощів, боягузтва, байдужості
Основна думка: кожна розпочата справа має бути завершена
Проблематика: добро і зло, дружба та взаємодопомога, благородство та жорстокість, відповідальність за свої вчинки, подолання перешкод на шляху до мети     

Символ. Символічне значення. Країна Недоладіябезлад і недороблені справи. Недоладькопрацьовитість і відданість. Недопопелюшкадружелюбність і безкорисливість. Недокватиркалюдська недбалість. Недочеревиксправедливість, колекціонування недороблених справ. Недороль Десятийбездіяльність і боягузтво. Перший Недорадникжорстокість і лють. Недовустовариськість 
----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
16. 11. 20 Василь Симоненко
----------------------------------------------------------------------
16. 11. 20 "Хуха-Моховинка" тести
1. Коли народилася Хуха-Моховинка?
А) ранньою весною      Б) влітку       В) восени      Г) взимку
2. Як називали Хуху в родині?
А) малятком     Б) мізинчиком     В) кошенятком     Г) квіточкою
3. Яких хух не буває?
А) лісових     Б) печерниць     В) очеретянок     Г) болотянок
4. Якого кольору найчастіше була Моховинка?
А) білого     Б) сірого     В) зеленого     Г) блакитного
5. Чому Моховинка була змушена покинути свою домівку?
А) тому що хатинку закидало снігом     Б) тому що хатинку залило водою
В) тому що її вигнали батьки     Г) тому що злий дід зрубав сосну, у якій була її хатинка
6. Де зимувала Хуха-Моховинка?
А) у будиночку лісника     Б) у хліві     В) у родичів     Г) на вулиці
7. Яке нещастя сталося одного разу в хліву?
А) у хліву трапилася пожежа                       Б) у хлів забіг злий вовк
В) коза Лиска заплуталася в сітці з сіна     Г) кози втекли до лісу
8. Чому Моховинка наважилася показатися дітям?
А) бо вони були дуже добрі          Б) бо вони були маленькі
В) бо вони нікого не ображали     Г) бо вона їм наснилася
9. Що зробив дід, коли побачив Моховинку?
А) вистрелив у неї з рушниці     Б) вигнав її на вулицю
В) вилив на неї відро води         Г) кинув на неї сокиру
10. Чому дід напав на Хуху-Моховинку?
А) бо вважав її "нечистою силою"     Б) бо любив полювати на тварин
В) бо вона дражнила діда                     Г) бо дід завжди на всіх нападав
11. Яке друге ім'я отримала хуха? (2 відповіді)
А) хатня хуха     Б) козяча хуха     В) дитяча хуха     Г) кривенька хуха
12. Як учинила Моховинка, побачивши заметеного снігом злого діда?
А) злякалася і втекла                                Б) покликала на допомогу дітей
В) покликала інших хух на допомогу     Г) сама допомогла
13. Чому Моховинка не захотіла подяки від діда?
А) бо була гордовитою                                Б) бо всі хухи роблять добро з повинності
В) бо дуже поспішала до Хо-Суковика     Г) бо не вірила дідові 
14. Чи змінилося ставлення діда до хух? 
--------------------------------------------------------------------
09. 11. 20 "Хуха-Моховинка" Василь Королів-Старий 
Жанр: літературна фантастична казка
Тема: зображення життя доброї лісової Хухи та її впливу на людські вади.
Ідея: уславлення перемоги добра над злом, доброти та милосердя.
Головна думка: не будь переможений злом, але перемагай зло добром.    
--------------------------------------------------------------------
Самостійна робота
1. До поданих слів приєднайте за правилом префікси з- або с-.
Копати, жувати, цідити, бити, плести, ховати, чистити, фотографувати, робити, терти, пекти, малювати, казати, будити, формувати, шити.
2. Вставте пропущені літери у словах. 
Стеж..чка, пташ..ня, в..рба, ро..казати, ро..повідь, м..даль, п..нал, в..ршина, бе..кінечний, бе..хмарний, ш..рокий, м..довий, дал..чінь, гл..бокий, л..жати.   
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Правопис значущих частин слова
Правопис префіксів роз-, без- — урок. Українська мова НУШ, 3 клас. 
Правопис префіксів роз-, без- — урок. Українська мова НУШ, 3 клас. 
Правопис префіксів роз-, без- — урок. Українська мова НУШ, 3 клас. 
Правило правопису слів з префіксами з-, с- — урок. Українська мова НУШ, 3  клас. 
Дивосвіт: Правопис префіксів. Правопис суфіксів. 
Завдання 
Спишіть слова, розкриваючи дужки.
Пі(д,т)казати, (з,с)мити, ро(з,с)тлумачити, (з,с)чистити, ві(д,т)дерти, бе(з,с)контрольний, печ(е,и)во, менш(е,и)нький, тума(н,нн)ий, кош(е,и)ня, (з,зі)шкребти, (з,с)цілити, бе(з,с)печний, (з,с)палахнути, в(е,и)сняний. 
--------------------------------------------------------------------
02. 11. 20 "Фарбований Лис" Іван Франко

------------------------------------------------------------------------
Іван Франко
(1856-1916)
Письменник народився в селі ...
Його родина була ...
Батько за професією був ...
Що вказує на те, що хлопчик був здібним?
Що феноменального (виняткового) було в Івана?
Як навчався майбутній письменник?
Які трагічні події сталися в житті хлопця?
Як заробляв на життя Іван?
У яких містах він здобував вищу освіту?
Які твори посідають особливе місце у творчості письменника?  
------------------------------------------------------------------------
Літературна казка
Різниця між літературна казка та народна казка 
------------------------------------------------------------------------
Будова слова
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення
Для вчителів української мови та літератури: матеріали до уроку з  української мови 5 клас  
Для вчителів української мови та літератури: матеріали до уроку з  української мови 5 клас
Для вчителів української мови та літератури: матеріали до уроку з  української мови 5 клас 
Пам'ятка "Будова слова" на 6 листках | Ілюстрації. Українська мова 
Завдання
Запишіть слова в три колонки
зі звуковим закінченням       з нульовим закінченням       без закінчення
Соловейко, сніг, холодно, тонкий, будівля, сіль, таксі, море, друг, подруга, мріяти, говорю, синій, телефон, вранці.
 
Завдання
Доберіть до поданих слів 2-3 спільнокореневі слова, позначте в них корені.
Рідна мова  
Береза, мороз, друг, риба, праця.
 
Завдання
Запишіть слова у 2 колонки: 1) спільнокореневі зі словом школа 2) форми слова школа.
Шкільний, школи, школяр, школі, пришкільний, школу, школярка, школою, школами.
 
Завдання 
Спишіть слова, позначте префікси.
Прабаба, премудрий, оббігти, стерти, безхмарний, під'їхати, міжміський, приклеїти, з'єднати, викопати.
 
Завдання
Спишіть слова, позначте суфікси.
Молочний, сніжок, лісовий, липень, морський, столик, дітки, тепленький, словечко, слухач.          
------------------------------------------------------------------------
Підготовка до контрольної роботи з теми "Лексикологія"
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Повторення
Слово як частина мови.
Літо занурює нас у казковий світ. Осінь сумно шелестіла листям. Для нового будинку привезли двадцять дверей.
Добір слів для доповнення речення. 
Щебече соловейко. Тато працює. Ідуть дощі.
Інтонація речень, різних за метою висловлення.
Птахи відлетіли в теплі краї? Сонце, знову щедро світи! Аліса дала брату олівець. Сергійку, читай книгу.      
------------------------------------------------------------------------
Хортиця ------------------------------------------------------------------------ 
 

"ЧОМУ ПЕС ЖИВЕ КОЛО ЛЮДИНИ?"
Бесіда за питаннями:  Як пояснити те, що пес постійно шукав собі захисту? Чому одна лісова тварина боїться іншу? Через що лісові тварини вважають людину по відношенню до себе небезпечною? Які фантастичні елементи притаманні даному творі? Чи є у вас собака? Як ви до нього ставитесь? Чому він живе поруч з вами? У зв'язку з чим людина, на думку собаки, є найсильнішою з усіх тва­рин? А що ви про це думаєте?

"ДАЖБОГ"

Презентація "Пантеон слов'янських богів"
 
 "БЕРЕГИНЯ"
 Реальні й фантастичні елементи людської поведінки в міфах і легендах. 5  клас - презентация онлайн
 
 "НЕОПАЛИМА КУПИНА"
Презентація до уроку української літератури у 5 класі з теми "Світ фантазії  і мудрості."
------------------------------------------------------------------------

Немає коментарів:

Дописати коментар